اسمر لب درخواستی🤝🏻❤😁✨

اسمر لب درخواستی🤝🏻❤😁✨
سوال پست:روزی چند ساعت گوشی دست میگیری؟
خودم:بالای ۵یا ۶ ساعت
دیدگاه ها (۱۶)

نیکاسوال پست:چه وایبی میدین؟ خودم:سفید-صورتی

درخواستی دختره کیوت🥺سوال پست:با یه جمله مخ من رو بزن؟

تم ابیسوال پست:پرسپولیسی هستی یا استقلالی؟ خودم:پرسپولیس❤❤❤ب...

کاکائویی🍫🧸سوال پست:اسم گوشیت؟ خودم:شیائومی

سوال پست: گوشی آیفون یا سامسونگ خودم: آیفون

فروغ✨سوال پست: رژ لب یا بالم لب؟ خودم: هردو🎀لایک، کامنت، فال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط