واسه دهه شصتی ها اونا خوب می فهمند

واسه دهه شصتی ها اونا خوب می فهمند
دیدگاه ها (۰)

شبگرد

گذشت رو مرور می کنم ....بغضم میگره

هی...فقط افسوس موند برامون انگار خواب بود

بله .....که دیگه خیلی دیره می بینی اونیکه باخته خودتی

نــــــــوستالژی کارتونای دهه شصتی

داداش مامانت دهه شصتی تشریف دارند. اییییییییی جونم به عنوان ...

😔دهه شصتی ها خوب یادشونه عمو قناد مجری برنامه شاد کودکانه هم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط