من حالم خوبه

من حالم خوبه
خانوادم عالین
آزادم
بهترین خانواده رو دارم
همه ی دوستام دوسم دارن و بهم اهمیت میدن
همیشه دوستای مجازیم اول بهم پیام میدن
تحت فشار نیستم
از زندگیم راضیم
همرو دوست دارم
همه دوسم دارن
عشقمو فراموش کردم
اصن استرس ندارم
افسرده نیستم
بهترین دوستا رو دارم
خودمو خیلی خیلی دوست دارم
خانوادم بهم نزدیکن
بهم امید میدن
مشکلی ندارم
بهم توجه میکنن
گوشیمو نمیگردن
بهم گیر نمیدن‌
‌‌‌‌نمیخوام خودکشی کنم‌و............


یچیزی تو بگو حتا اگه تکراری باشه
دیدگاه ها (۴۴)

دروغه دخترا؟😂

برو برو

من خیییلی دوست دارم راجع همه چی فعالیت کنما ولی فک. میکنم بع...

بچه ها بیایین یکم از خودم بگمسلااااماینجانب پارلی هستم۱۵ سال...

BTS

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط