حتی ماه به اون خوشگلی هم یه نیمه‌ی همیشه تاریک داره!

حتی ماه به اون خوشگلی هم یه نیمه‌ی همیشه تاریک داره!
تا وقتی نتونی نیمه‌ی روشن و تاریک یه نفر رو باهم بپذیری حرف از دوست داشتن شوخیه...
و چه زیباست اینگونه دوست داشتنH.A
دیدگاه ها (۱)

H.Aاخه تو نفسمی

#هم دیگه رو بلد باشید #عشق مراقبت میخاد

با کسایی بگردین که . . 👌🏻#انگیزشی

سلام دوستانننن

سلام سلامببخشید یه چند وقتی نبودمحیحیحیدیگه از امروز چنلمون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط