من الان کسی هستم که با کوچک ترین حرف گریم می گیره و از ای

من الان کسی هستم که با کوچک ترین حرف گریم می گیره و از این بغض راحت میشم...
دیدگاه ها (۰)

حق ندارید هیتر باشید!حق ندارید دشمن باشید...!

همشو بلدم

حقیقتش الان از دنیا لایوای سی ثانیه ای تهیونگ رو می خوام🥺😐😂😭

منو رفیقم:))))))))

بابت کیفیت عذر می خواهم و این ویدیو رو می بینم گریم می گیره

nightmare sans

این آهنگ و ی بار یکی واسم فرستاد که الان دیگه نیستش و این آه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط