پیر و حرومزادشون...?!

پیر و حرومزادشون...?!
دیدگاه ها (۰)

انقد وضعم بده....

🖕🚶🏻

من عاشق چشماتم🖤🚬

به ای روزایی ک گذشت فقد بگو شت🖕🚶🏻

آدم ها رو لحظه ها پیر نمی کنن...آدم ها رو آدم ها پیر می کنن....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط