🎥 سلیمی، نماینده مجلس: اگر حزب الله در بیروت نجنگد، ما با
🎥 سلیمی، نماینده مجلس: اگر حزب الله در بیروت نجنگد، ما باید در تهران و کرمانشاه با اسرائیل بجنگیم.
- ۱۳۰
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط