میدونم خیلیی بد بود ولی خیلی دوست داشتم براتون بخونم🤌

میدونم خیلیی بد بود ولی خیلی دوست داشتم براتون بخونم🤌
(اگه شعرش بده به خاطر اینه از خودم دراوردم😂)
دیدگاه ها (۸۸)

دختر/پسر ایده ال تون چیه؟🎀

نظرتون چیه از این به بعد هر چند وقت یه بار براتون اهنگ بخونم...

میخواین براتون شعر بخونم بلوبری هام؟🥺🫐

سایه ابی>>><

ادیت خودم میدونم خیلی بد شده

ادیت خودمخیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط