خیلی غم توی این اهنگ بودمنم که باهاش گریه میکنم 😢😪

خیلی غم توی این اهنگ بودمنم که باهاش گریه میکنم 😢😪
کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️
دیدگاه ها (۰)

من بایونگی و جونگکوک هم نظرم 🥺😪کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

سالگرد۱۱ سالگی بی تی اس مبارکککککک😢❤کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

وایییی خدایاااا🥺😢کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

وایی افریننن🤣❤کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

غمگینم به اندازه تمام جهان :(

#اهنگ#غم#شاد#گریه#موزیک#خواب#

بیبی مانستر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط