دازای سختی زیادی کشیده💔

دازای سختی زیادی کشیده💔
دیدگاه ها (۰)

چرا دیگه نمیخندن:(

ناروتو ^_^

😂🖐

این داستان وقتی دازای کسی رو اسکول میکنه😂

شما هم مثل من براش گریه کردین ؟هنری آدم بدی نبود فقط سختی زی...

فک کن چقد سختی کشیده

ولی من هیچوقت نمیتونم نیما رو درک کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط