"M"
"M"
نمیدونم چطوری توصیف کنم اما به معنای واقعی و از ته دلم دوستت دارم و عیب نداره دوستم نداشته باش ولی بدون که تو عزیز ترین منی و از همه بیشتر دوست دارم
وقتی باهات اشنا شدم معنی دوست داشتن و عاشق شدنو فهمیدم و درگیرش شدم:)
تو مهم ترین آدم زندگیمی و بدون اگر لحظه ای نباشی زندگی برای من بی معناست..
تو حال بدمو خوب کردی شبمو روز کردی و آدم افسرده ای مثل منو تبدیل به شاد ترین کردی..
مرسی که هستی و تو هر شرایطی که باشم با حرفات و دیدنت آرومم میکنی.
اگرچه از نظر بقیه زیبا نباشی من تورو زیباترین میبینم
خنده هات زیبا ترینه چشمات کل دنیامهه..
هیچوقت فکر نمیکردم تو تنها کسی باشی که هر موقع حالم بد بود و هیچکسو نداشتم بتونی آرومم کنی
اونقدری دوستت دارم که توی لحظه لحظه زندگیم ثانیه به ثانیه به یادتم و هیچوقت خاطراتی که باهات داشتم از ذهنم پاک نمیشه
من آدم عاشقی نبودم تا وقتی که تورو دیدم.
معلوم نیست اگر نبودی من الان چه حال بدی داشتم...
اهل جملات عاشقانه نیستم ولی بدون از ته دلم دوست دارم:)
نمیدونم چطوری توصیف کنم اما به معنای واقعی و از ته دلم دوستت دارم و عیب نداره دوستم نداشته باش ولی بدون که تو عزیز ترین منی و از همه بیشتر دوست دارم
وقتی باهات اشنا شدم معنی دوست داشتن و عاشق شدنو فهمیدم و درگیرش شدم:)
تو مهم ترین آدم زندگیمی و بدون اگر لحظه ای نباشی زندگی برای من بی معناست..
تو حال بدمو خوب کردی شبمو روز کردی و آدم افسرده ای مثل منو تبدیل به شاد ترین کردی..
مرسی که هستی و تو هر شرایطی که باشم با حرفات و دیدنت آرومم میکنی.
اگرچه از نظر بقیه زیبا نباشی من تورو زیباترین میبینم
خنده هات زیبا ترینه چشمات کل دنیامهه..
هیچوقت فکر نمیکردم تو تنها کسی باشی که هر موقع حالم بد بود و هیچکسو نداشتم بتونی آرومم کنی
اونقدری دوستت دارم که توی لحظه لحظه زندگیم ثانیه به ثانیه به یادتم و هیچوقت خاطراتی که باهات داشتم از ذهنم پاک نمیشه
من آدم عاشقی نبودم تا وقتی که تورو دیدم.
معلوم نیست اگر نبودی من الان چه حال بدی داشتم...
اهل جملات عاشقانه نیستم ولی بدون از ته دلم دوست دارم:)
- ۳۲.۰k
- ۱۳ شهریور ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۸۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط