ماببازیمم بازم بردیم خدایا شکرت با وجود چنین مردمان باغیر
ماببازیمم بازم بردیم خدایا شکرت با وجود چنین مردمان باغیرت وطن دوستی فدای بغض واشکت دمتون گرم عزیزان دلم♥️🇮🇷
اشکهای رامین رضائیان برای مردم ایران
حضور رضاییان با گریه جلوی دوربین فیفا:
چیزی نمی توانم بگویم. نمی دانم چرا اینقدر بدشانس هستیم. 🥺
#رامین_رضاییان #قلعه_نویی
اشکهای رامین رضائیان برای مردم ایران
حضور رضاییان با گریه جلوی دوربین فیفا:
چیزی نمی توانم بگویم. نمی دانم چرا اینقدر بدشانس هستیم. 🥺
#رامین_رضاییان #قلعه_نویی
- ۲.۲k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط