@shydoll84

مرز بین حالا بریم تهش تجربه میشه و این چه گهی بود خوردم خیلی باریکه.:)
لطفاً وقتی میخوایید برای یه کاری اقدام کنید اول فکر کنید راجبش و بسنجیدش.
دیدگاه ها (۱۰)

@shydoll84

@shydoll84

@shydoll84

happy birthday to me...

ریمیکس یاس و ابی

این جماعت پشت چت و حرف تو خالی خیلی میگن نوکرتیم ، عزیزی برا...

وقتی کاری رو به دوستم میسپرم،نتیجش: اسم سریال:بد و دیوانه/Ba...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط