ولی تو دوسم نداشتی هیچوقت...

ولی تو دوسم نداشتی هیچوقت...
دیدگاه ها (۳)

چیمیشد تگت میکردم ببینی!

🥺😭

یادش بخیر ی کصکش بود میگف ترشیتو باید بندازم بعد همین ک یکی ...

نمیکشم دیگه تنهایی داداش😭💔 پرچمم بالاس اگه بغلم باشی🫂💔

بگو مگه دوسم نداشتی!؟:) 💔#بگو.مگه.دوسم.نداشتی

واقعا دوسم نداشتی

مگه دوسم نداشتی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط