الان این بنده خدا زحمت نمیکشه حقش نیست!!

بعد کنعانی شجاع طارمی حقشونه
ااااااای بقول ما بمی ها آدم مفت بر لاشی از خاله ...........چی کش تره
🤌🤌🤌🤌🤌🤭🤭😤😕
دیدگاه ها (۱۱)

حرفت حق.......!! حرف حق جواب نداره!! بقول ما بمی ها عزتی مرد

عاااااالی سلطان اسطوره

ااینا از ایران جان و مملکت و درامد سالانه و اقتصاد

👌👌👌👌👌👌👌😍😍

نه به اشوب بله به حرف زدن درست

our mistake (part 1)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط