کرده تومون تا زاویه....😂😂

کرده تومون تا زاویه....😂😂
دیدگاه ها (۱)

گولابی ماخوره 😂😂😂

شدی فرسنگا تو دور.....

...تو این داوری

بفرمایید

تومون همتون چرا بدم نمیصرفه

تا حالا از این زاویه بهش نگاه کرده بودین؟❤️‍🩹

تا حالا از این زاویه به قضیه نگاه کرده بودین؟؟؟#وعده_صادق4#ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط