دلتنگی.....

دلتنگی.....
دیدگاه ها (۱)

آدم ها چندش آور ترین نقاب ها رو می پسندن ! من هر وقت برای هر...

نه !هرگز شب را باور نکردمچـرا کـه در فراسوهای دهلیزش بــه ام...

افسانه اش با من 💫

دلتنگی

سدِ دلتنگی...#دلتنگی #صد_روز #خامنه_ای #صد_روز_گذشت

#دلنوشته #دلتنگی #دلبرانه #عکس_نوشته #عکس #دلنوشته #دلتنگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط