افسردگی......

افسردگی......
دیدگاه ها (۹)

ددپول و ولورین

آسوما و شیکاماروکوراماهاکو

مثلا قرار بود گرگ باشهکفتار لعنتی

Jason Todd

افسردگی یعنی چی؟#افسردگی #غمگین

من افسردگی بگیرم .؟ من تنهام ؟ من خودمو دارم ..هر چقدر بلدین...

#افسردگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط