میگم آبجی من چرا مثل دختر ها رفتار نمیکنه نگو بخاطر منه 😐

میگم آبجی من چرا مثل دختر ها رفتار نمیکنه نگو بخاطر منه 😐🤣
دیدگاه ها (۲۴)

کدوم یکی هستی من خودم اولی 🤣

شت 🤣

سم 🤣

اگه دیدی دیگه مثل قبل باهات رفتار نمیکنه ولی هنوز هم باهات ت...

وقتی میگم میخوابم میمیرم و کسی درک نمیکنه

میگم یه چی کمههه نگو از ماشین نمیزارم🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط