از کلمه « حد » متنفرم چون همیشه یه حدی وجود داره و خواهد

از کلمه « حد » متنفرم چون همیشه یه حدی وجود داره و خواهد داشت 🗿💔
دیدگاه ها (۱)

حق تر از این وجود داره ؟؟

اول صبحِ من و دوستم :

عجب دخترایییی

گنگ دخترا بیشتر از پسراس🤌🏻

خوبیم یه حدی داره#me#narges#tektak#nima#nivaad#nika#dina#sta...

و در نهایت هر چیزی تا یه حدی ارزش جنگیدن داره.

ازت متنفرم کلمه ی خیلی سنگینیه🙁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط