«....« عشق یعنی ، خاطرات بی غبار »....»

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
و آنها در خانه قلب جا کرده‌اند با رفتنشان از یاد نمی روند ۰
دیدگاه ها (۲)

:...« عرض ادب به شاه خراسان ، سلام امام رضا »...:

::..«« در گوشه ای زه صحن تو قلبم نشسته است »»..::

:..« پریشان خاطریم .... اما توان ایستادن هست »..:

پروردگارا بر دلم آرامشی فرو ریز که هر آنچه مرا به درد می آورد را نادیده بگیرم ۰

ای ایران کدام پناهگاه از تو امن تر است

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط