😃👌🏻

😃👌🏻
دیدگاه ها (۲)

چشمام قهوه ای سوختست و تو افتاب هم همین رنگی میمونهعادیه؟

~

هعب

ولی مشکل اینجاست که من باید بی نقص باشم

تنهاتویی که تواین روزا هم میدونی...هم میتونی...)♥︎ׄ#محرم#ماه...

ای ماه ترین عمویی دنیا...)*ׄ#محرم#ماه_محرم#تاسوعا #رهبر_شهید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط