چرا لف میدین هاااا؟

چرا لف میدین هاااا؟
من دارم 2 ساعت وایمستم که ریلی دنس و .... دان کنم دهنم صاف میشه بعد لف میدین 💔💔💔
دیدگاه ها (۲)

ایکاش جای دختره بودمممم😢😢😢😢😢#بنگ_چان #استی#استری_کیدز

این چه اسیدی بود خداااا😂😂😂😂😂#استری_کیدز #استی

واااااو😎😎❤🔥#کیپاپ#کیپارپر

شما این کارو انجام بدید خیلی باحاله من انجام دادم😂#استی

واییی یهو تیک تاکم وصل شد با هزار بدبختی تونستم اینو دان کنم...

حالا بعد یک ساعت تمرین خوانندگی برم دنس تمرین کنم 🍒😘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط