#دپ#غمگین#تکست#دلنوشته#تنهایی#+گریه#اشک+شبانه#بغض#+مهراب#

دیدگاه ها (۴)

#دپ#غمگین#تکست#دلنوشته#تنهایی#+گریه#اشک+شبانه#بغض#+مهراب#فاز...

جای خالی آدم ها زمانی معلوم میشه که کنارت نیستن

در انتظار تو میمیرم

ما هم نیمه شبی بی خداحافظی میرویم

جمله آخری

حرف عمیق اوریانا فالاچی

..............................................#ویسگون #گوناگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط