بگو کی مثل من با ادا اطوارات ساخت!؟....

دیدگاه ها (۰)

یاد یه شعارمون افتادم🤣😜......#تراکتور#آذربایجان

نتوان وصف تو گفتن☆♡......#شجاع_خلیل_زاده #تراکتور#الناز_دانش...

۲۰۰ تایی شدیم🤩🥺........☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡

thank you farnaz 💕❤_________♡__________

پست یادگاری 💖🍃هر چه میخواهد دل تنگت بگو رفیق

خیال یار...

چندمین طعمه‌ی تو بود دلم، راست بگو!بجز از عشق دگر، هر چه دلت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط