گوه میخورن متنفر باشن✊✊اونوقت با آرمی ها طرفن😑👊👊👊

گوه میخورن متنفر باشن✊✊اونوقت با آرمی ها طرفن😑👊👊👊
دیدگاه ها (۱)

🥺🥺🥺🤍🤍🤍

خستم از این مردم بس ک گوه میخورن😒

هر موقع رفاقت نیما و نیواد خراب شل اونوقت ازت متنفر میشم:)🤓🫴...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط