عاشقانه ها

.
آخ که نمیدوُنی!!..
تایِپ کردنِ "دوسِتت دارمِ" توُ
بَغلی تَرین جملسَت توُیِ جهان!!♥️✨🌿


مرسی ک لایک میکنی قربونت برم..قلب منید 🤗🙂🥰💙
دیدگاه ها (۰)

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عزیزترینِ‌من :تو ابدی ترین عشقی برای قلب منتو قشنگ‌ترین حسي ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط