یاس تو آهنگش میگه :

یاس تو آهنگش میگه :
گفتی دوسم داری ولی حسی نداشتی
تو رو این رابطه اسمی نذاشتی
ولی من اسمشو یه حس یه طرفه
و شکستن دلم تو این قصه یک هدفه
دیدگاه ها (۲)

کاش مامان و بابام درک میکردن :)

از+ذهنم+بیرون+نمیری😅💔+https://daigo.ir/secret/7160337815 +لی...

دیدی بی من داری میری دیدی قولاتو شکستیدیدی راست گفتم عزیزم د...

برف زمستونی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط