حالا که‌میروی...

دیدگاه ها (۰)

همونی که دلیل گریه هامون شد...

تو هیچوقت نمیتونی بفهمی نبودنت چجور دردیه:)

مخاطب خاصم

....

باران ببارد میروی..

باران ببارد میروی 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط