چقد ما این آهنگ رو زندگی کردیم😞

چقد ما این آهنگ رو زندگی کردیم😞
دیدگاه ها (۳)

امـــشب برایت مینویــــسم 'دوستت دارم' با تمام 'احساـــسم' ...

.. صبـــــــح هـــــای گرم تابستــــــــون اینطـــــــــوری ...

آدم یه وقتایی از اول این نیستاین میشه…💔😞

چقد خفن بود این 👍😫😫اسم اهنگ چیه؟

چقدر ما با این آهنگ زندگی کردیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط