#قلب 🫀

#قلب 🫀
راستش نمیدانم چیست!؟
ولی این را می دانم که جایِ #آدم هایِ خیلی خیلی خوب است ❤️

برای همیشه ✨
دیدگاه ها (۰)

امان از این بوی ِ پاییز و آسمان ابری ! که آدم نه خودش میداند...

#عشق و دیگر هیچ 🌹

جالبه 👌😊

❤️❤️

اینو امی بهم گفت بزارم

این روزها هیچ کس شریک غم و دلتنگی ادم ها نیست هیچ کس وفادار ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط