یعنی همیشه سر این جنگه لعنتی آخه نشستی تنها هر چه قدر دلت

یعنی همیشه سر این جنگه لعنتی آخه نشستی تنها هر چه قدر دلت میخواد می خوری فیلم هم میگیری که چی آخه...😭😡
دیدگاه ها (۰)

اخه لعنتی این چی داره که گزارش میکنی؟

خداییش خیلی کنجکاوم...فضولی با کنجکاوی فرق داره..یعنی دلم می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط