۷/۱۱

شاید خوابی زیبا بودی، من... بیدار شدم
تو رفته بودی
مرا زیبا با خاطرت بیاور، زیرا...
من تو را آنگونه که هستی دوست داشتم
من آخرین دوست دار تو، آخرین راز دار تو بودم که در آغوشم😭گریستی و هیچوقت کاستی هایت را به رویت نیاوردم💔🖤
دیدگاه ها (۲)

۷/۱۱

۷/۱۱

۷/۱۱

۷/۱۱

تو مرا کشتی؛البته، اشتباه برداشت نکن، فقط تو نبودی که مرا آس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط