نگین منم که فقط به

نگین منم که فقط به
اون پیشی حسودی کردم
دیدگاه ها (۰)

ععع بچه چته

بل درسته

هنسام خودمی

چه کیوته

پیشی منم همینطور منم همینطور ولی من به عن اونام نیستم پیشی؛)...

آره حسودی کردم😒😂♥️تو حسودی کردی دوست من

چون من حسودی کردم شما هم باید حسودی کنید..آخه اتاقشو ببییننن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط