غم ترا من همان‌شبی ک دل سپردم ب جان خریدم.ً...ً

غم ترا من همان‌شبی ک دل سپردم ب جان خریدم.ً...ً
دیدگاه ها (۱)

میخای بدونی .........

بال وپرم چیده بود بعد از پرواز حرف میزد

همه‌جا دارمت....ًالا کنارم😔😔😔😔😔

بخدا

پست آخر شبی برا عاشقانه ترا✋

بنازم ب غیرت غم ک هیچ وقت تنهامون نمیزارع:)

تقدیم باعشق خدمتِ جانانم:اي به قربان نگاهت، دوست ميدارم ترا،...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط