سنگین بود

سنگین بود
یهفته مدرسه نمیرم
دیدگاه ها (۰)

ددددن ددددن ددددن ددددن دندندندن دندندن دندندن دن دن دن

....

این آهنگه کی ترند بودد؟

آخه چرااا😭🤓

اینم...غمگین ترین چیزی که امروز میبینین..اینو من قبلا دان کر...

نمیرم براشووون؟ )))))...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط