خسته از آدم های جنی و نچسب......."

خسته از آدم های جنی و نچسب......."
دیدگاه ها (۰)

منطقی که آدم بزرگا براشون درکش سخته......"

خسته از خانواده های شیطانی......"

منطق...."

منطق زندگی ......"

+داری بد عادتم میکنی!-خب بد عادت شو برام!+ازم خسته نمیشی؟-اد...

ادم های بی نشان🛐🫠🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط