حماقته که به ایشون بگن دیکتاتور!

حماقته که به ایشون بگن دیکتاتور!
دیدگاه ها (۰)

🇮🇷ایرانم

درسته زندگی واقعا کوتاهه، اما نه اونقدری که جزای کارمونو نگی...

...

👐🍀

دادن اورانیوم حماقته ، خیلی هم حماقته حماقت محض ، اما حماقتی...

ولی رابطه با تو یه حماقته💔🙂

مذاکره با آمریکا هم خیانته هم حماقته هم بی غیرتیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط