عوم عارهههه خیلی صبورمم⁦ಠ‿ಠ⁩

عوم عارهههه خیلی صبورمم⁦ಠ‿ಠ⁩
دیدگاه ها (۰)

من انقد مشت میزنم ت دیوار که دیوار خونی میشع((:

گدرت گوربه ها رو دست کم نگیرید😎

سومی ناهو اسم اون یکی کی بود (ಠ⌣ಠ)

عوم...😦☝🏻حمایت?¡اصــ⃞کی م⃠منوعه پریزاد.

روحت شاد تانی جون ⁦ಠ︵ಠ⁩ ⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩⁦🥺#جونگکوک #ویکوک #نامجین #ته...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط