گاهی لبخند می‌زنی، ولی دلت می‌خواد گریه کنی.

گاهی لبخند می‌زنی، ولی دلت می‌خواد گریه کنی.
حرف می‌زنی، ولی دلت می‌خواد سکوت کنی.
وانمود می‌کنی که خوشحالی، ولی نیستی...
دیدگاه ها (۱)

🙂💔

هیچ‍‌ڪ‍‍ی‌خ‍‌وب‌نِ‍‌میکُنه‌ح‍الِ #خَ‍‌راب‍‌تو :)

😒😒👍

🤩🤩🤩🤩🤩🤩سبز می پوشی که بهار باشدنیستی که پاییز...لبخند می زنی ...

🌱🍒تو شبیه دیگران نیستیدیگران حرف می زنند،راه می روند،نفس می ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط