میگفت دوست دارم

میگفت دوست دارم
اما فقط میگفت !
دیدگاه ها (۰)

چه خوب است پیدا کردن کسی که زورش به بی حوصلگی ما برسد....

میگفت دوست دارمقشنگ گفت ولی فقط گفت..

دلم براۍصدایۍڪه میگفت'خوش به حالتون که بنده رو میبینید و دوس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط