از چشم ما ک افتاد

از چشم ما ک افتاد
دیدگاه ها (۰)

اونا ازم متنفرن!

😔😂💔

از ـهمچی ـبدم ـمیاد ـولی از ـتو ـمتنفرم💸🔗…!

فِرِشُتِهِ خْوْبِیـ هٍ نَبْوٌدَمّوَلِیّ قُوِلٓ مِیْدَمَـ شـِ...

دیر جُنبیدی اتفاقی ک نباید می‌افتاد ، افتاد 😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط