کامنت و بستم چون خیلیا میان بهشون هیت میدن

کامنت و بستم چون خیلیا میان بهشون هیت میدن
دیدگاه ها (۰)

بچه ها یعنی چی من زحمت میکشم

هالا یه مشت احمق خایمال میان زیر این هیت میدن

اونا هرچی دارن لیاقتشونه پسرایه ایرانی هم از کون سوزیشون بهش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط