عامممم نو نو این اشتباهه

عامممم نو نو این اشتباهه
باید بگم ترجیح میدم بکشمشون تا بزارم بهش نزدیک شن😉😏
دیدگاه ها (۲۸)

حق ترین جمله وجود ندااا>>>

تو تنها دوم شخص مفرد منی🙃❤انجام شده با👇🏻@xxx.hediyeh.xxx کیو...

یعنی میشه بیای¿@fake_bangtan

کپشن لازم نیست پست واضحه دیگه نه؟ 😉

نو گلسس مارک رو ترجیح میدم 🗿🫷

من واقعا هرچیزی رو به این ترجیح میدم

از این به بعد ترجیح میدم اول پست کنم بعد با تو هماهنگ کنم🗿به...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط