...

زندگی من بدون مامان...
وای حق ، من بعضی وقتا ک از مامانم جدا میشم مثل آبشار گریه میکنم.
دیدگاه ها (۱)

...

...

...

...

بعضی وقتا جوری حمایت میشم پشمام میریزه /: #demon_slayer

ولی جوری ک خنده هاشون میخندم گریه میکنم زندگی میکنم وباهاشو...

بعضی وقتا ارزو میکنم کاش دختر نبودم...:)☹️😕🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط