لیاقت اون جایگاه رو نداشتی

دیدگاه ها (۰)

من سینگل بودم هستم خواهم بود

رفیقی ندارم

لیاقت گریه هامم نداشتی 😪😂......‌‌.............#me#narges#tek...

لیاقت نداشتی عزیزم 😁🤙به عشق رئال فالو کن

اره همه لیاقت اون (ب)رو ندارن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط