شماهمم خیلیی دوسشش دارینن

شماهمم خیلیی دوسشش دارینن
دیدگاه ها (۵)

کاش..

رک بودن با بیشعور بودن فرققق دارهه

دقیقااا

من دوستم دارم واسه ولی کلا به دونه هاش چندشم میشه نمیدونم چر...

اهنگشو میخوام دارینن؟؟

قبول دارینن🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط