آسمان گرفته را دوست دارم...

دیدگاه ها (۰)

این روزا چه حسی داره...

کی حالمون خوب میشه...

اگه هیچ احساسی پشت چشمات نباشه...

تو داداش کوچولومی...

مثل شعر عاشقانه خواندنت را دوست دارممهمان قلب من باش ماندنت ...

دوست دارم دوست دارم تا آخر جانم 💝

اسمان ما هم خدایی دارد 🖤🎶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط