حتی اگر یخبندان قلبم را فرابگیردتو همیشه در امان باشی، کا

حتی اگر یخبندان قلبم را فرابگیردتو همیشه در امان باشی، کافی‌ست"🤍
دیدگاه ها (۳۱)

❄️💤

نترسیدم من ری..

❄️ Christmas vibe

قصه اش یه درده که همیشه جاودانه

امیدوارم در « امان » باشی ایران من .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط