لیوتم لیوه،،

لیوتم لیوه،،
می‌خوام اسمونو قرمز کنم
دیدگاه ها (۰)

تا کی بشینم شو د تنهایی

من آدم نرفتنم ، آدم دوست موندنیا اصلا آدم دیر رفتنم ،خیلی دی...

من معشوقه خوبی نیستم!ولی

بگین تموم شدم من بگین که برگرده 😔

اهنگ رپ؟نه ممنونم اهنگ خار و اسمونو قرمز کنم از تتلو هست ؛ ح...

همش فکر کنم می خوام خود کوشی کنم

هعیی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط